Kedves Partnerünk!
Az önkormányzatok részéről korábban telefonon, faxon, vagy elektronikus levélben beérkező hibabejelentési lehetőségek mellett immár több éve KÖZVETLEN, ONLINE hibabejelentési felület és INGYENESEN BIZTOSÍTOTT ÜGYFÉLSZOLGÁLATI RENDSZER állt partnereink rendelkezésére – ezzel lényegesen felgyorsult és leegyszerűsödött a hibabejelentések kezelése.
A közvilágítási ügyfélszolgálati rendszert 2019-ben teljesen új alapokra helyeztük és a könnyebb kezelhetőség érdekében az alapjaitól újraterveztük:
INNOVATÍV ügyfélszolgálati rendszer
A saját fejlesztésű ügyfélszolgálati rendszerünkben minden korábbinál kényelmesebben kezelhető és könnyebben áttekinthető felületen tehetik meg a hivatalos önkormányzati hibabejelentéseket, ellenőrizhetik az elvégzett javításokat.
Örömmel tájékoztatjuk Önöket arról, hogy elkészült az Önkormányzatuk weboldalára beilleszthető, INGYENES HIBABEJELENTŐ MODUL, így a lakossági hibabejelentéseket már közvetlenül az Önök weboldaláról is fogadni tudjuk!
A KÖZVILÁGÍTÁSI SZOLGÁLTATÓK KÖZÖTT ELSŐKÉNT BIZTOSÍTJUK PARTNEREINK RÉSZÉRE EZT AZ ÜGYFÉLKÖZPONTÚ MEGOLDÁST!
Itt olvashat bővebben Önkormányzatuk saját hibabejelentő moduljáról.
Gyorsabb, kényelmesebb
Önkormányzatuk kijelölt munkatársai az általunk megadott regisztrációs adatokkal tudnak belépni a teljeskörű tájékozódást segítő, ügyfélszolgálati rendszerünkbe, ahol lehetőségük van a hivatalos önkormányzati hibabejelentés megtételére – a más csatornákon az azonosításhoz szükséges bejelentő-adatok nélkül ez a legkényelmesebb és leggyorsabb megoldás.
Teljeskörűen áttekinthető
A rendszerben nyomon követhetik az aktuális bejelentett hibák státuszát – az egyéb csatornákon beérkező, telefonon, emailben, illetve a lakosság által közvetlenül bejelentett hibákat is!
A javításra váró hibacímek térképen is megjelennek, így darabszámuk, helyzetük azonnal látható.
Igény szerint ellenőrizhető
Bármikor ellenőrizhetik az elvégzett javításokat – az Önkormányzatuk számára praktikus lekérdezési időintervallumok megadásával igényük szerint kérhetik le a javítási riportokat.
Naprakészen tájékoztat
Szerelőink a javítás elvégzését internet-alapú, korszerű informatikai eszközökkel a javítás helyszínén dokumentálják, (egyúttal rögzítik a javításhoz felhasznált alkatrészeket is) – ezzel is biztosítva az ügyfélszolgálati rendszerünket használó önkormányzati partnereink naprakész tájékoztatását.
A rendszer használata minden önkormányzati partnerünknek előnyös
Az aktív felhasználóinknak ezúton is köszönjük a bizalmat!
Az új felhasználói igényeket az ugyfelszolgalat@kozvil.hu címre várjuk.
Kérjük, levelükben adják meg a közvilágítási ügyfélszolgálati rendszert az Önkormányzatuk részéről használó munkatárs nevét és e-mail elérhetőségét, ahová a belépéshez szükséges adatokat küldhetjük.
Amennyiben Önkormányzatuk számára úgy praktikus, ha többen is használják a rendszert, több munkatársuknak is tudunk hozzáférést biztosítani: Ha további felhasználó hozzáférését is igénylik a hibabejelentések kezelésére és/vagy a bejelentett hibák javításának ellenőrzésére, akkor kérjük, küldjék el az Ő nevét és email elérhetőségét, és számára is elküldjük a személyre szóló belépési adatokat.
Bízunk abban, hogy a megújult, egyszerűen kezelhető közvilágítási ügyfgélszolgálati rendszerünk megkönnyíti az Önkormányzat számára fontos információk kényelmes áttekintését.
Az önkormányzati felhasználói segédletet az alábbi linken érik el.